Thursday, March 25, 2010

lets practice bahasa malaysia here..

Dah lama tidak menulis karangan ataupun apa- apa mengenali bm. Jadi, biarkanlah saya praktis di sini. Imbas kembali diri saya sewaktu tingkatan 1, benci sangat pada bm. Ketika ini, semuanya dah berubah.. Di bawah didikan guru-guru di sekolah dan cikgu tuition, Pn.Yong, saya dah suka pada subjek ini. Terima kasih kepada Pn. Norazimah, guru tingkatan 1, Pn. Salbiah, guru tingkatan 2, Pn. Nor Khadijah,guru tingkatan 3, cik nurul,guru tingkatan4, En. Romezza, guru tingkatan4 dan akhir sekali Pn. Yong yang telah mengajar saya selama 5 tahun ini. Tanpa mereka, takkan saya dapat menulis blog di sini..

ZZZ.Sesekali saya mengenangi suasana di bangku sekolah. Bersembang dengan kawan, dengar cerita hantu daripada cikgu dan lain- lain lagi. Alangkah gembira suasana belajar di sekolah. Dan, segala detik-detik ini hanya akan menjadi kenangan kami buat sepanjang hayat.

Semoga sihat kepada keluarga saya, kawan- kawan, guru yang disayangi dan masyarakat di empat penjuru alam.^^

No comments:

Post a Comment